08-or på vägen!

Go förmiddag på er allesammans!
Ja guess what,det är inte sol idag heller,måste väl vänja mig,känns som att hösten redan knackar på dörren vilket inte får hända. Det är dock inte särskilt kallt ute.

När jag plockade och fixade lite på rummet idag,hittade jag nått som fick mig att le typ världens största leende. Jag hittade klassfotot från 7an,underbara 7G eller numera 9G. Eller är vi det egentligen? Vi har ju gått ut nian nu... Men det känns ändå som om vi alltid kommer vara 9G för att vi blev liksom ett.
Japp,vad som än händer kommer dom finnas i mitt hjärta <3
Vad jag egentligen ville komma fram till var att klassfotot från sjuan nu sitter på min fotohylla på rummet. Och jag ska nog rota fram klassfotona från 8an och 9an också ska ni se ;)

Idag kommer finally mina kusiner från Stockholm,Jenny och Ellinor hit. Och även min morbror. Dom kör ner och började runt halvt tio imorse,så dom är väl framme runt halv fyra-fyra typ. Ska bli superduper kul!

Och föresten,glöm inte att tipsa Denice i kommentarer om vad de ska döpa den lille kissemissen till. Det är en liten pojkkatt. Så kommentera UNIKA namn :)

Kram
Christina

Lyssnar på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0