AAAAAAAAA!!!

Okej. jag är nervös. Idag har jag handlat allt jag ska handla och lärt mig hitta till Polhem, men jag kan fortfarande inte hitta på Polhem och jag känner fortfarande ingen som ska gå i min klass. I'm freaking out! Andas, Denice, andas.

Jag ska åka in typ en och en halv timme innan uppropet börjar. Det är skittidigt, jag vet. Men då har jag lite extra tid om tåget krånglar elr ngt. Plus att jag kan kolla igenom skolan ganska bra. Jag vill vara så förberedd som det bara går. Jag tror jag har fått det efter min mamma...

Ikväll/inatt kommer Mathilda hem. Det gillar vi :) Hon har ju varit i Turkiet i två veckor nu och blivit brun som en jävla chokladboll! Så imorgon efter skolan ska vi träffas lite folk och fika, tror jag. Jag får höra med Disa o Mathilda imon :S

Nu ska jag duscha och lägga ansiktsmask o sånt shit ;)

Kramar! Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0