Andas ut!

Hejhej!
När jag vaknade idag ville jag begrava mig under täcket igen och bara försvinna. För när klockan ringde visste jag att det var dags att gå upp och möta Katedralskolan,mina nya lärare och framförallt min nya klass.
Jag ska gå International Baccalaurete på katte som är en linje helt på engelska (och för att svara på frågan alla ställer-nej svenska lektionerna är inte på engelska :P).
Iaf, vi pratar alltså endast engelska vilket var supernervöst men när man kom igång kom det typ naturligt.

Superbra lärare och jättesociala klasskamrater,vilket är superbra eftersom jag öppnar mig lättare om dom andra är sociala!
Så jag har träffat folks idag som var supersnälla och roliga och riktigt kul å prata med. Så vi ska träffas några stycken imorgon innan första lektionen och hitta dit tillsammans,hihi.

Börjar 8.15 varje morgon,kan diskuteras hur skoj det är kanske...

Men som sagt-toppenklass!

Idag blev det Malmö med min lilla Emii-gå i affärer,shopping och fika. Imorgon åker vi in igen efter skolan och sover hos mig och på lördag blir det bio med Emii och Denice-Harry Potter 6. Ska bli massa skoj!
Kanske sova hos Nican,vi får la se...

Kramkram//Christina

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Haha alltså vad förvånad jag blev då ni verkar gilla min v-blogg och att jag gjorde den bra, jag tyckte den sög rent utsagt! :D Haha. Men tack ;D



Kramar!

2009-08-22 @ 14:45:40
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0