Kissemisse!

För det första måste jag säga att jag, Emii o Bex älskar Christina minst lika mycket som hon älskar oss, det vet jag. Jag ska inte skriva ett sånt inlägg, för jag kan inte skriva så bra som finaChristina kan. Framtida författare är vad hon är  ;)
Men min sommar har också varit helt fantastisk. Även jag har förändrats till det bättre. Den Denice som om bara några dagar sätter sin fot på Polhemskolans golv är inte samma Denice som tog sina sista steg ut från Korsbackaskolan för två månader och fyra dagar sen. Jag har mognat och utvecklats och blivit mer vuxen. Det låter löjligt, jag vet, men det känns faktiskt så. Jag ska minnas denna sommaren resten av mitt liv.

I onsdags berättade jag ju att vi ska skaffa en liten kattunge och vi var och kollade på sådana idag. Det blev som jag trodde, mamma och jag ville ta med oss alla hem. Det fick vi tyvärr inte så vi beslutade oss för den busigaste. Han är typ randig, men prickig på magen och har världens nyfiknaste ögon. Han är större än sina syskon och den första jag lade märke till. Hon som tar hand om kattungarna medan de fortfarande är så små hade typ gett dem namn. Vår lille pojke heter Bruno, vilket jag hoppas vi kan ändra. Personligen gillar jag inte namnet Bruno sådär jättemycket. Jag vet inte riktigt vad jag tycker att han ska heta. Inget sånt vanligt kattnamn, något speciellt och fint :)

Förslag?

Kramar Denice

Kommentarer
Postat av: oliviia

Eclipse eller Jazz :)

2009-08-17 @ 11:28:38
URL: http://loveatfirstsight.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0