Måndag 10 augusti

Jag kommer faktiskt inte på nån bättre rubrik idag,har dålig fantasi tyvärr..
Hoppas allt är bra med er,det är iaf bra med mig. Sov hyfsat länge idag iaf,hade tyvärr en hostattack i natt så det blev en sömnlös timme eller två. Har haft världens konstigaste drömmar,hihi,så jag nästan skrattar när jag tänker på det.

Det kan vara värt att vara hemma och ta det lugnt idag faktiskt för imorgon blir det Entré med Denice och Emii och sen sleepover hos Emii. Sen kommer Louise till mig på onsdag och så blir det ju Deep på torsdag!

Jättehärlig vecka alltså :D

Hörs snart igen!

Puss
Christina!

Lyssnar på:

Kommentarer
Postat av: Anna

Guud, jag älskar verkligen den låten!

kram <3

2009-08-12 @ 11:50:00
URL: http://lagerquiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0