Måndag 24/8-09

Fler än jag som känner att solen bara är ondskefull egentligen? När man börjat skolan och spenderar mesta delen av dagen inomhus i en sal så skiner den,bara onödigt ifall du frågar mig.
Har inte bloggat på ett tag men har inte direkt haft nått att skriva om eller nån som helst inspiration,men jaja... bloggar ju nu!

Har alltså varit i skolan idag,underbar klass,måste säga det igen ;D
Hade världens diskussion allihop på Civics (samhällskunskap-går linjen som är helt på engelska) och det var faktiskt riktigt kul,man fick dela med sig av sina åsikter och folk tog till sig och lyssnade-inte som på högstadiet när folk kröp in i sina skal när ordet "diskussion" togs upp.

Efter skolan bytade jag nummer med massa folks i klassen och sen mötte Denice upp mig utanför min skola och vi tog en liten fika på Coffee Point,för mig blev det en jordgubb-björnbär smoothie och Nican drack en chocolate latté-mums mums!

Ikväll blir det väl lite snack på MSN och bara att ta det lugnt. Måste förmodligen kika på spanskan och matten eftersom vi har läxa.... well well...

Kramkram
Christina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0