Mys + Deep :D

Tjohej!

Jag kollar just nu på filmen "PS. I Love You", med Hilary Swank, Gerard Butler och Lisa Kudrow m.fl. Eller jag pausade för att hämta mitt te och tänkte att jag lika gärna kan skriva ett inlägg när jag ändå har pausat.

Idag blev det mys. Det bara blev så, jag vet inte hur och inte varför. När jag hade vaknat och ätit frukost fick jag lust att läsa (var stolta Emii och Christina!) så jag läste ett antal kapitel i "Ljudet av ditt hjärta". Sen kom jag på att jag inte har kollat på filmen Christina skickade med mig hem igår, så jag gjorde det, och på den vägen är det :)

Vid sju bär det av hem till Emii där vi gör oss finare än finast och sen in till Malmö och Deep :D
Hemma runt halv fyra inatt, men det gör inget :D Imorgon får jag nämligen sova, vilket jag inte har fått de senaste tre gångerna vi har skakat rumpa i Malmö.

Nä, nu får jag väl dricka mitt te och kolla klart på filmen :P

Kramar! Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0