Oj jag kan höra!

Hejhej!
Jag kan faktiskt höra med båda öronen nu,det är fantastiskt! Jag har haft lock för högra örat i några dagar nu för att jag har min dumma öroninflammation men idag helt plötsligt släppte det nästan helt,it's magic you guys!

Nu kan jag inte längta mer tills jag slipper ta min pencellin och blir frisk igen,det kommer bli wonderful och jag längtar ihjäl mig mer än nått annat till torsdagen den 13 augusti! Vad händer dårå frågar du kanske...jo det är ju sista Deep för sommaren! SHAKE!

Idag har jag mest myst,kollat på tv,suttit vid datorn,bara tagit det lugnt och kämpat för att bli friskare. Även fast där egentligen inte finns något jag kan göra...

Ska nog koka en kopp te till nu,det blir den tredje idag tror jag,men precis som Denice så är te obligatoriskt för mig!

Kan inte sluta lyssna på...



Kramkram
Christina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0