Rubrik var det ja....

Hejhej!

Eftersom att Denice anser att Vänner är väldigt obligatoriskt just nu fast att vi sett dom ungefär 1 miljon gånger så tänkte jag att jag skriver ett inlägg,eller rättare sagt Denice sa åt mig att göra d :P

Emii kunde tyvärr inte komma hit idag,det är väldigt trist men har sina anledningar. Istället blir det ännu en sleepover hemma hos Emii på måndag till tisdag och Entré i Malmö på tisdag,mys mys! Jag får faktiskt lov att shoppa nått nu inför Deep tänkte jag,om jag inte tar mina shorts och korallfärgade linne maybe... men det är alltid lika svårt att välja kläder!

Nu ska vi väl kränga antar jag och fortsätta vår myskväll med massa snack och såklart massa skratt!

Hoppas ni har det lika roligt som vi kära läsare :)

Kramkram
Christina


Kommentarer
Postat av: emii

bajs bajs att jag inte kan komma!!!

2009-08-09 @ 02:42:36
Postat av: JVH

S: Jag tror att jag blev av med hälften av mitt "håsrsvall" när jag äste den artikeln, haha! blev så irriterad.

Kram, Julia! :)

2009-08-09 @ 23:07:48
URL: http://jvhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0