Shoppingdag!

Hej på er!
Nyss hemkommen från shoppingdag med mamma och jag är superduper trött och har faktiskt ont i halsen vilket inte är superduperkul kanske... Jag får väl överdosera halstabletter eller nått..

Tänkte lägga upp pics på vad som inhandlats idag, det jag älskar är att vi faktiskt bara köpte sånt som jag behöver ha, för jag ska rensa upp i garderoben och ha min lilla Denice till hjälp! Skulle kunna sätta henne därinne i nån timme så skulle det vara klart men det känns säkrast att ha mig själv med kanske,hihi!


Två behå-ar från H&M och tre trosor i spets ifrån Gina Tricot.


Eye Make-up remover, Foundationpuder,Under eye-concealer och hårborste ifrån KICKS


Svart t-shirt,korallfärgat linne,svart linne,svart halterneck-linne och svart bolero från H&M och ett ljust och ett mörk-rosa linne ifrån JC.


Ljusgrå mysig kofta från Cubus och mysig beige stickad tröja ifrån H&M.


Det var allt gott folk. Vi hörs imorn igen då!

Tjingeling/Christina


Kommentarer
Postat av: JVH

Älskar underkläderna! De var ju riktigt söta.

Kram, Julia! :)

2009-08-04 @ 20:04:19
URL: http://jvhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0