Sommaren har nått Skåne!

Hejhej!

Ooooh det är varmt ute i Skåne,lite hihi på Mathilda som åkt hela vägen till Turkiet nu där hon ska bli brun och fin, och så skiner solen här hemma i Sverige också! Men visst är vi aviis på henne,som får mysa i värme dagen lång!

Idag har inte hänt särskilt mkt. Min mormor och morfar är här, dom har käkat lunch och nu är dom typ bara här,hihi. Jag låg en stund i solen tidigare idag,fast på grund av min pencillin får jag inte ligga så länge så jag fick nog inte nån färg men det kan vara värt att bara ligga i solen en stund! Hoppas på mer bra väder jag när slutat ta all min medicin. Känner mig iaf frisk nu så det är göttans!

Imorgon bär det av hem till Denice med Emii för ytterligare en sleepover, som Denice säger, we do that a lot,men det är kul :D

Hoppas ni har det bra och hittar på nått kul nu när solen lyser!

Kram
Christina<3

Lyssnar på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0