Söndag 16/8

Ojojoj vad fyndiga rubriker jag har (not). Men jag ska nog allt börja komma på nått snart (nee förmodligen inte,hihi).
Det är väldigt grått ute idag och det är ju bara skit. Åtminstone den sista veckan innan skolan kan det väl får vara lite mysigt väder,med skinande sol och värme?

Igår var då jag,mamma och Peter inne i Lund och nu hittar jag åtminstone till Katte,nu är mitt nästa problem att hitta PÅ katte,det kan bli ett problem... Får väl förfölja nån i klassen med bra lokalsinne.
Jag ser på min nya skolstart på två olika sätt.

1) Det ska bli riktigt roligt att träffa massa nya människor. Gå på en skola jag själv valt,en utbildning jag själv valt och känner kommer göra nytta i den framtid jag kämpar för.

2) AAA! Hur ska jag hitta på en skola med en massa byggnader,inte känna nån alls och inte veta vart jag ska ta vägen överhuvudtaget, hjälp någon!

Jag vet inte riktigt vilket sätt jag ska lyssna på,eller joo det är klart jag vet. Klart jag ska leva efter nummer ett men just nu,idag,känns det som det andra sättet i princip sparkar skiten ur det första...

Okay,wish me luck everyone!
Kram
Christina

 Bild på det kända "Katte-trädet"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0