Ingen rubrik idag!

Det är sol ute!! Jippie! Jag får väl utnyttja det lite idag, annars har jag inget planerat. Städa och sånt husligt blir det nog.

Emii och Christina sov hos mig inatt, och innan det var vi i Lund och såg Harry Potter 6. Jag har hört delade meningar om filmen, men jag tyckte den var skitbra. Den kanske inte är så lik boken, men jag har ju inte läst boken, så det störde inte mig :)
Det roligaste under hela filmen var inte något i filmen utan när en kille typ två rader bakom oss rapade helt plötsligt. Vi och de två tjejerna bredvid oss fick akuta skrattanfall, det var så jävla kul! Emelie la sig ner på Christina och skakade av skratt. Filmen var också rolig på sina ställen, eller så var det för att vi var trötta, men vi skrattade väldigt mycket i den biosalongen ;D

Imorgon är det upp tidigt igen, Denice har ju precis som så många andra börjat skolan nu. Kommit i en bra klass med bra lärare, verkar det som. Det har ju bara gått en dag, så det känns lite tidigt att skaffa sig en uppfattning än.
Jag var ju jätteorolig och nervös eftersom jag inte kände en enda människa i min nya klass, men det ordnade sig. Alla var jättesnälla och vi började prata och så direkt. Jättehärligt :)
Och det var faktiskt ganska lätt att hitta på skolan. När man väl fattar systemet är det inte så svårt.

Nu ska jag fixa den obligatoriska koppen te och kolla på Trinny & Susanna :)

Kramar! Denice


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv till C: Haha ja visst gör man det, direkt jag ser klippet kommer jag ihåg allt jag kände. Lycka.

2009-08-23 @ 19:58:43
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0