Shopping är bra tycker jag tralala!

Är jag bäst på att hitta på låtar eller vad?
Men ärligt, jag måste shoppa! Det är rea överallt och jag har 900 kr! De pengarna ska iofs räcka tills 25 augusti, men jag kan ju shoppa lite iaf :)

Idag är det nitton dagar tills jag ska få veta vilka främlingar jag är dömd att spendera de närmaste tre åren av mitt liv tillsammans med. Dvs, vilken klass jag ska gå i på Polhem. I am terrified! Jag har en taktik inför gymnasiet. Jag förväntar mig att det kommer bli ett ständigt helvete, alltså kan det bara bli bättre. Ganska smart tänkt av mig tycker jag.

Ikväll är det strandfest med folk, men varken jag eller flickorna orkar gå. Istället ska vi ha mys/filmkväll hos fina Christina. Jag ska sova där och sen ska jag till Center Syd med Linnéa imorgon :) Hoppas hitta något på rean där.

Nä, nu måste jag packa övernattningsstuff!

Kramar! Denice


Min lilla pojke, Zorro heter han :)


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Sv: Aha, tack, kul att du gillar den!! =)

2009-08-01 @ 22:53:59
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Johanna

über söt Zorro :p

2009-10-11 @ 18:07:49
URL: http://johannasoderstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0