Tro inte att jag bloggar, jag gör läxor

Tjoo:D

Jag gör egentligen läxor för, liksom Christinas, är mina lärare onda och ger oss läxor över helgen.

Idag har jag och Mathilda tränat småbarn i gympa. Många nya namn att lära sig, nästan 40 barn i båda grupperna! Men jag lärde mig ganska många idag. Duktig Denice.
Och jag hittar såklart inte dit där vi ska vara, så lycka till när Mathilda är sjuk. Äh, jag lär mig såsmåningom :)

Igår var jag med lite folk på RixFm-festivalen. Skitkul! Min mobil laddade nästan ur efter typ första numret, så jag fick bara bilder på när kören gjorde några låtar :P Jag skrek även sönder min hals under de låtarna, så den fick vila lite sen och komma tillbaka på slutet. Vi är inte några stora Ola-fans, men vi sjöng (läs skrek) med i hans låtar som fan, och waylade(stavning?) väldigt mkt. Sarah Dawn Finers låtar blev också ganska förstörda för de som stod framför oss ;)

Denice fick en RixFm-tröja. Vissa slogs om dem, jag fick en rakt i huvudet :) Den är orange, men wtf, det är ju ändå en RixFm-tröja...Jag ska nog bara sova i den iaf.

Sen i onsdags har inte så mycket hänt i skolan. Polhem har ju inte såna roliga saker som Katte har. Synd, för det hade varit jättekul. Men jag gillar Polhem ändå :)

Nu ska jag ta en kopp kaffe och fortsätta med matten.

Kramar! Denice


Saknar mysdagarna under spexet <3



Puss på er ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0