Vänner är allt

Tjooo!
Hemkommen från Emii efter att ha cyklat i blåst upp för än väldigt elak och lång backe efter en dag och kväll igår med massa underbara skratt såklart.
Denice och jag kom till Emii på förmiddagen och sen tog vi tåget in till Lund för att sen ta oss mot Entré,duktiga som vi är stod bussen där right when we arrived. Vi har skills.

På Entré blev det lite shopping och lunch på Burger King,mmm... tyvärr en väldigt skrämmande människa i kassan men that's life,haha!

Köpte ett rosa linne på Gina,jag har kommit på att jag köper de mesta där faktiskt..

Sen tröttnade vi på Entré efter att ha varit i favviisbutikerna två gånger och gick mot stan där vi checka runt litegrann. Köpte en rosa tunika på Gina på Hansa också,haha...
Sen begav vi oss mot stationen och åkte hem.

Kvällen spenderades med filmtittande. Idag först med "Paris Hilton: My new Bff"-finalen som var obligatorisk att se,haha! Och sen "Stolthet och fördom" som var en helt fantastisk film... Ofc så grät jag men d e också obligatoriskt,haha.

Började se Harry Potter men eftersom jag var dödstrött och dom andra inte kan förneka att dom var sleepy dom också så stängde vi av och såg den klart imorse.
Gud vad långt inlägg.... bör runda av nu.

Snart kommer Louise hit och det blir Sleepover här med massa skratt och kräng ofc... Och imorn är det Shake på DEEP för sista gången i sommar,så jäkla bra ska det bli!

Kramar
Christina

Lyssnar på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0