Alla pratar oförståligt där

Tjena tjena!
Idag ska jag,pappa,hans tjej och hennes barn till zoo i Danmark... men där finns en stor baksida till det,jag har inte en blekaste aning om vad dom säger i Danmark. Jag tänker på d varje gång jag är där,vet ni,det är inte så kul att känna sig korkad :P

Ikväll blir det maskarna,som Denice sa,vi kommer förmodligen bli uttråkade av Michael Jackson programmet efter ett tag så det blir väl NCIS eller nått,like always.. Men vem tackar nee liksom?

Denice,jag håller med dig om vädret,det har beslutsångest,kanske till och med mer än Denice,och det är en bedrift ska jag berätta!
Vi älskar dig ändå Denice!

Hoppilihoppas nu att vädret håller i sig så man slipper traska runt i ett land där man ändå inte förstår vad som säger,dyngblöt!

Tjingeling /Christina

King of Pop
1958-2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0