Denice, trött och förvirrad!

Toodeloo!

Det känns som att jag bode sova men av någon anledning sitter jag kvar vid datorn. Jag har varit konstant trött hela dagen, somnade när Mathilda och jag kollade på vänner. Och ändå har jag inte gått och lagt mig än! Jag tror det är något fel på mig...

Jag kom till Mathilda runt tolv idag och det började med att jag trodde att jag hade kommit fel när jag kom fram till huset, fast jag har cyklat dit typ en miljard gånger. Hon hade nämligen inte berättat för mig att de hade börjat typ bygga om hennes hus, så det var en massa byggarbetare, stora maskiner och sand där det brukade vara asfalt, gräsmatta och plats att gå på! Panelen som hade varit i fyra olika nyanser av gult och alltså väldigt lätt att se på långt avstånd, var svart och det gjorde mig förvirrad. Det var av ren ondska som hon inte berättade detta för mig ;)

Vi var alltså hos henne och kollade på film och mös medan pojkarna hamrade utanför. Sen gick vi hem till mig och kollade Vänner, då jag som sagt somnade.

Min dag, gott folk! Och imorgon ska maskarna kolla på något sorts minnesprogram för Michael Jackson. Jag tror det var fyran som skulle ägna hela dagen till det elr nåt. Iaf, vi kommer nog inte orka kolla på det så länge så vi kol¨lar nog på ncis ist efter ett tag ;)

Nu ska jag verkligen sova!
Godnatt! Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0