Kan man bli en New Yorker på en vecka?

Tjoo!
Min sommar kommer bli bäst!
Den började med en vecka med midsommarfirande i huvudstaden med kusinerna och kompisar,en dag fylld med sol,skratt och bad!

Sen bar det av till NYC-staden som aldrig sover fick min förälskad och bestämd att åka tbx igen,shoppade loss och kollade på allt värt att se.
I slutet av veckan fick man till och med frågor om vägbeskrivning vilket fick mig att känna mig som att jag passade in, och vem kan stå emot när man känner den känslan?

Nee ni efter gymnasiet bär det av igen!

Idag blir det mys i Lund med mina tjejer. Denice-Dotty, Emelie och Bex!

Tjingeling! Christina


Part of New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0