Känner igen mig,för väl?

Tjolahopp!
Älskar nya designen,så vi tackar för den,både jag och Denice :)


 
Men måste tipsa om en undebar bok,eftersom jag står för läsardelen av mig och Denice (vi är i princip samma människa :P) så tänkte jag att om nån ska berätta om en bok får det vara jag.
Alla tjejer som nånsin stått utanför skyltfönstret och sett dom där perfekta stilettosandalerna eller den underbart söta halterneck klänningen men kollat på prismärket och fått en butter min borde läsa feel good boken "En shopaholics bekännelser" som handlar om Rebecca Bloomwood som har fabulösa märkeskläder,moderna skor och dom nyaste mest exklusiva väskorna,men inga pengar!
Man får följa henne komma tbx på banan!

När jag började läsa den började jag känna igen mig mer och mer i Rebecca.Det här med att inte ha råd till det där perfekta man bara måste ha..

Men när nånting ledsamt händer,då kan jag känna som Rebecca...

Bara köpa nått litet...nått man känner man måste ha...

Tjingeling/Christina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0