Kladdkaka!

Toodeloo!

Igår/inatt var Emii och Christina här. Vi hade myycket roligt! Harry Potter och Chicago mitt i natten bl.a. :)

Vi bakade kladdkaka...det gick faktiskt jättebra. Förutom det faktum att den fortfarande var en smet och inte en kaka när vi tog ut den ur ugnen. Så vi kunde ju inte ta upp den ur formen. Men det löste vi på det bästa av sätt, vi tog varsin stor sked och åt helt enkelt direkt ur formen samtidigt som vi kollade på Grease på youtube. Väldigt normalt tycker jag. Vi var ännu normalare morgonen efter men det tar vi inte upp här...

Det hände mycket underliga saker denna helgen. Flera av dem pratar vi aldrig mer om. Aldrig ;)

Nu ska jag packa mina saker och flytta till mamma. Det är mycket som ska flyttas, kläder, smink, hårgrejer, övriga viktiga saker, melanie(datorn) mm. Jag får nog börja nu så kanske jag är klar ikväll.

Imorgon börjar sista arbetsveckan, fan vad härligt! Imorgon ska ja tydligen också spendera natten hos Disa med folk, det innebär inte nödvändigtvis sova. Let's just say I'm gonna be really tired at work on Tuesday ;)

Kramar! Denice


Btw, denna låten (och filmen) är bajsbra!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, det där med kladdkakan har hänt mig med, men eftersom farmor var hemma hos oss då sa mamma att jag inte fick äta direkt ur formen ^^

2009-07-26 @ 20:27:39
URL: http://lagerquiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0