Måndagen 27/7-jaa igår!

Hejhej!

Eftermiddagen igår spenderades vid Dalby Stenbrott med Emii,hennes mamma,Emiis lillasyster+kompis. Varken jag,Emii eller hennes mamma badade men dom andra två tokiga människorna hoppade ner i det iskalla vattnet! Nee bada fötterna var våran gräns...

Det är inte kul med engångsgrillar som inte funkar heller ska jag tala om...
1)Dom tycker inte om att funka
2)Det kommer rök ifrån dom så man luktar bajs!

Man vi fick iaf grillade korvar tillslut och det blev en supermysig dag!

När vi åkte hem bestämdes det att vi skulle ha lite filmkväll,jag och Emii bestämde att det blev Twilight. Så vi myste framför soffan med en massa godiskräng och sen trängde jag och Emii ihop oss i hennes säng och kollade på Mean Girls och sen hoppade jag ner på min madrass och jag tror att vi båda däckade rätt fort.

Supermysig dag/kväll!

Kram
Christina!

Dalby Stenbrott:
Fotograf: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0