Michael Jackson-King Of Pop

Toodeloo!
Jag och tjejerna såg alltså Minnesstunden till Michael Jackson igår och den var så underbart fin.
Det gick inte att hålla tårarna inne för alla som var där kom med sanna känslor för sin vän,pappa,son,bror,ex... De finaste var när Brooke Shields höll sitt tal och när Michaels dotter,Paris Katherine Michael Jacksons, sa till alla:
"Pappa har varit den bästa pappa man kan föreställa sig. Jag vill bara säga att jag älskar honom så mycket"
Hon var så underbart söt och allt var bara så himla kärleksfullt.

Tänkte,för er som inte såg det,så kommer här lite bilder från gårdagens underbara minne av Kungen av Pop.

                  


 



Michaels dotter


För mig var detta det finaste på hela kvällen...
Tjingeling//Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0