Rosor har faktiskt taggar!

Det märkte jag idag när jag rensade rabatter på jobbet. Nu har jag massor med små sår på mina händer. Stackars mig...Annars har det varit ganska chill idag. Jag gillar att min typ chef tar kaffe- och rökpauser hela tiden. Eftersom jag inte röker eller dricker kaffe jätteofta, så slappar jag bara och spelar på mobilen på de rasterna :D

I måndags var jag hos Disa med folk och sov där. Jag tänkte skriva ett inlägg när jag var där, men då tog André datorn och skrev en jättekonstig text, så det blev inget ordentligt inlägg :P
Men i alla fall, vi (mest Johannes) hittade på egna låtar, åt sushi, åt mackor(eftersom ingen orkade sushin och sen blev hungriga. Logiskt), gick till Max, där vissa åt, lekte på lekplatsen, låg i gräset och kollade på stjärnorna(eller satelliterna, vi kom inte fram till vad de egentligen var) och hade allmänt mysigt :)

På morgonen efter var Disa en ängel och följde mig och mitt urusla lokalsinne till Max, där jag skulle bli hämtad kvart i 9.
Tack för en kul kväll/natt alla! :)

Nu till en stor händelse; Denice Larsson, tenarkomanen, har inte druckit te idag!!! Det är helt sjukt! Jag är inte ens sugen på te! Har jag blivit sjuk?

Btw, jag har Melanie(min dator) igen, och internet funkar på henne så jag ska nu lägga ut lite random bilder som jag velat lägga ut tidigare :P :)


Christina, Emii och Bex när vi kollade Michael Jacksons minnescermoni.


Mathilda ror när vi är i Skyrup. Väldgt stolt över sig själv :)


Christina och Emelie i kön till Deep för 2 veckor sen.


Emii gör pajdeg :)


Christina lagar moussaka :)


Flickorna äter kladdkaka ur formen. Gott! :D

Det blir fler bilder snart. Denna bloggen har alldeles för lite bilder tycker jag!
Kramar! Denice

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grymt söta!

2009-07-30 @ 16:25:34
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: jennilie

Härliga bilder;)

2009-07-31 @ 20:52:19
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0