Shake!

Hej hopp!
Kom på att jag inte kollat bloggen... Denice har säkerligen redan bloggat!

Men iaf,ikväll blir det massa shake på Deep och jag måste säga stackars Denice som ska upp och jobba imorgon,men det fixar hon allt ;) Gumman-sista jobbdagen!

För mig blir det Bakken med familjen och grannfamiljen imorn,ojojoj vad jag kommer vara tröttis hela dan!

Hem till Emii runt sju och göra oss i ordning med Denice och sen möta folk på stationen och ta tåget in till Malmö, hoppas jag inte blåser bort!

Kan inte sluta lyssna på...
 

Tjingeling/Christina!

Kommentarer
Postat av: alle

haha, vetu christina, jag tror att du gör det!

och då menar jag blåser bort. ;p

2009-08-02 @ 00:16:32
URL: http://allizch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0