Uppskatta livet!

Tjohooo!
Kom hem lite över 15 idag,och nu är jag i princip dödstrött faktiskt. Satte mig framför datorn,försökte komma på nått att blogga om men min hjärna stod still,händer för mkt nuförtiden...
Iaf,jag satte mig och glodde lite på NCIS och slumrade till en stund,undra vf,det gör jag aldrig till NCIS..

Men idag har varit en lite upp och ner dag.

Började med en tidig uppstigning eftersom Emii skulle passa barn,jag cyklade hem runt kvart i åtta och duschade. Sen gjorde jag mig klar och cyklade till Denice i MOTVIND,inte skoj,jag höll på att blåsa bort. Inte nyttigt för mig att cykla i sån blåst har jag kommit fram till....IDAG!

Sen var det dags att gå till begravningen,en tjej i vår lilla håla där vi bor gick bort den 25 juni. Hela kyrkan var full och allt var så vackert. Lärare från skolan var där bland annat,rektorn och så. Men först och främst; familj,vänner och så... Allt var så himla sorgligt men ack så fint.

I slutet,vid avskedet spelades flickans favoritlåt, The Worlds Greatest med R Kelly, så lyssna här. Den är underbar!


Tjingeling/Christina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0