Rumpskakande gorillor? Nej tack!

Hej Hopp!

Ikväll är det åter igen dags för Deep och dansa så mycket vi orkar och mer! Christina och jag ska hem till Emii och där gör vi oss i ordning för att sen möta folk på stationen och åka in till Malmö. Sen skakar vi rumpa till 03.00, då det slutar så då får vi åka hem och sova.

Efterungefär  fyra timmars sömn ska jag vara utvilad och beredd att börja min sista dag som fastighetsskötare! Jippie! Dagen kommer bli superjobbig och jag kommer nog halvsova hela tiden, men jag klarar det.  Jag har ju gjort det förut, jag kan göra det igen ;)

Nu ska jag duscha och raka benen, man kan ju inte se ut som en gorilla ikväll :P

Alla kan sluta oroa sig för mig förresten, mitt teberoende är tillbaka :)

Kramar! Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0