Skitsnack och regn

maskarna (christina, bex, emii o jag) åkte in till lund idag för att gå runt o bara mysa. efter det obligatoriska drycksköpet på espresso house och lite snack i lundagård tog vi bussen ut till nova eftersom inga affärer är öppna i stan på söndagar. på nova handlade jag söta trosor på topshop (som har rea nu, vilket innebär att man kan köpa saker där och fortfarande ha pengar kvar...), en gullig klänning på bikbok för halva priset och tofsar på glitter. sen åkte vi tbx till stan och gick runt bara.
vi pratade en massa skit idag! mycket sorgliga saker, men det behöver man oxå prata om ibland. jättekul tjejer! görs om snart :D
när man skulle cykla hem sen började det såklart regna, men det var ganska härligt faktiskt. sommarregn is tha shit!

nu ska jag upp till mamma och packa grejer så jag kan klara mej hos pappa i tre veckor :)

kram! Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0