Rubriker är överskattade

Tjena!

Okej, nu är det så här att jag ville vänta med att skriva tills jag hade lagt över bilder till datorn så det kunde bli lite roliga foton i inlägget. Men jag är en sån person som aldrig får saker gjorda, så bilderna är såklart fortfarande kvar i mobilen.

Som Christina skrev så var vi på Deep och dansade i torsdags. Skitkul o ska bli minst lika kul med fler folk nästnästa vecka!

Nu kollar jag på en film baserad på Anna Nicole Smith's liv. Väldigt bra faktiskt. När hon hade sin "storhetstid" var jag högst fyra, så jag vet ju inte så mycket om henne. Men filmen är ganska intressant.

På tisdag ska maskarna till Christina och laga mat. Oj, vad längesen vi gjorde det! Något förslag på vad vi kan laga? Det har ju varit kyckling varje gång så det känns lite uttjatat. Men o andra sidan så är det jävligt gott...

Nu ska jag sova eftersom det är jobb imorgon. Rensa rabatter. Inte det roligaste precis. Men, som sagt, jag får ju en del pengar sen ;)
På eftermiddagen blir det Center Syd med fina Christina. Jag har inga pengar, men det är alltid kul att fönstershoppa :)

Kramar Denice

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tacos är alltid en favorit, och tycker man de är tråkigt kan man exprimentera med de! I stället för köttfärs kan man ha kycklig eller vad man tycker är gott.. Och tacos kan alla hjälpa till att laga för det finns mkt saker som ska göras! Lycka till!

2009-07-22 @ 14:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0