Vem fan är Mr Right?

Hejhej!
Vet ni vad? Jag tror inte på love at first sight eller såndär film-kärlek. För hur mkt man än vill ha en fin sång av en kille eller en dikt eller whatever man sett på film så finns inte det i verkligheten.

Men jag tror på kärlek iaf,jag tror att man kan hitta nån som man tycker om nog för att jobba på det och få ihop nått som verkligen är värt att hålla kvar.

Fråga mig inte vf jag kom och tänka på detta,men detta måste vara nån av dom djupa tankarna vi snackade om i det första inlägget...jag tror jag blir såhär när jag inte sovit nog,vilket jag inte har heller...

Men seriöst,kan nån säga att ni hittat Mr.Right,er perfekta match,nån som inte har några fel och är helt perfekt?

I don't think so...

Men vf inte leta efter den där grabben som faktiskt har det man vill jobba för?
Jo det ska nog jag göra...

Hear you later!

Tjingeling! Christina

Kan inte sluta lyssna på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0