Vf rubrik?

Hellu!

Det var ett tag sen jag blogga märker jag... det är kuligt att det är hyfsat bra med läsare varje dag,så det tycker vi om! Och att få kommentarer är också uppskattat,just so you know ;)
I förrigår var alltså Denice och Emii hos mig och vi lyckades laga både moussaka och citronpaj utan att bränna ner mitt hus och det smakade faktiskt gott också!
Vi fick dock en miniliten gnista på spisen,men den räknas knappast som eld!
Sen kollade vi på tv och försökte förstå oss på Paris Hilton: My new Bff... inte jättelätt egentligen.
Vad gjorde vi sen (detta var två dagar sen så mitt minne kommer inte ihåg superbra)... joo! Sen bestämde vi nog oss för att se film senare på kvällen,så vi såg Confessions of a Shopaholic vilken är superbra förutom att Christina höll på att somna hela tiden för jag var supertrött!

Idag kommer min mormor och morfar på lunch och imorn blir det bio :)

Vi hörs!
Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0