Biolgy test

Tjing!
Hoppas allt är bra med er.
Själv sitter man med näsan i biologiboken och i anteckningarna. Har prov om celler imorgon-och det är inte det värsta. Allt är ju på engelska. Så allt jag lärde mig om celler i nian är nu translated och jag ska lära min terminologin på engelska,wihoo! (not)
Iaf,jag kan det mesta nu,bara det att jag virrar ihop allt.
Sen måste jag räkna en massa matte,suck.

Haft en bra dag annars,slutade redan 13.20 eftersom onsdagseftermiddagar sedan kommer spenderas på psykologi och ekonomiklasser som inte börjat än,skönt!
Så jag har haft tre lektioner idag,två av dom har fått ge mycket tid till födelsedagsfirande av en tjej som fyllde 16 i klassen idag!

Myskväll ikväll iaf!
Greys Anatomy på tv ju, ni som sett reklamen är nog lika förväntansfulla som jag, jag hörde nämligen ett "it's George" i reklamen.
Jag älskar tv-hösten.
Tisdagar-Ugly Betty och Desperate Housewives
Onsdagar-Greys.

Kan det bli bättre?

Ne ni,nu måste jag återgå till läxorna,ska allt klara det här provet!

//Christina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0