Ingen fantasi för tillfället :P

Tjohej allesamman!

Jag är trött och borde sova, men jag gör inte det. Varför, kan man fråga sig. Ja du, jag vet faktiskt inte varför. Men hur kul skulle det vara om man visste anledningarna till allt?
Jag vet att jag skriver obegripligt, men det kan inte hjälpas, jag är trött! Tänkte bara skicka in ett snabbt litet inlägg innan jag sätter igång Vänner och somnar :)

Vad har hänt i mitt liv? Jaa, årets musikalträningar har börjat. Fast det blir ingen musikal, bara enskilda nummer. Jag kallar det ändå musikal för jag vet inte vad jag annars skulle kalla det :P Det var iaf jätteskoj och danserna är kuliga.
Jag har även haft engelskaprov som gick jättebra och fått tillbaka naturkunskapsprov som gick bättre än jag trodde. Fick VG och är superstolt :D
Idag träffade jag underbara Emelie efter skolan och så gick vi i Lund ett tag. Den stackaren hade lyckats stuka foten så hon haltade fram på gatorna. Duktig flicka... ;)

Lördagsplanerna är att shoppa skor och vantar med mamma (blir säkert andra stuff oxå :P) och sen kolla typ Körslaget hos Johanna på kvällen (heja Lund!)
Söndag: Först ledarkonferans med Mathilda 9.00-16.00(...), hem och packa, sen ska jag ha sleepover med mina favoritflickor. På måndag är vi lediga och ska besöka gamla skolan och sen dra in till Lund. Är det inte konstigt att vi inte kan hålla oss borta från den staden ens när vi är lediga?
På söndag kommer även min mycket efterlängtade lilla Emil ;D

Nu är det sängdags för Dotty. Hopp i säng!

Kramar! Denice


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, har läst Bellz och Christinas Twilight blogg och blev lite sugen på att kolla din och christinas blogg, har en fråga, går ni i samma skola?



Kramar Johanna

2009-10-08 @ 20:24:20
URL: http://johannasoderstrom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0