Good morning!

Jaha, då är klockan typ kvart i sju och jag ska alldeles strax förbereda mig för att cykla till stationen. Vädret är inte så jätteinbjudande, men det blir ändå tåget idag så jag kan träffa finaChristina :)

Nu har vi haft lilla Emil i en vecka och på den tiden har jag lärt mig lite om honom:
- Han äter som en häst
- När han inte äter springer han runt som en galning eller myser i mammas elr mitt knä
- Han är i konstant behov av närhet
- Allt som man kan dra i tycker han är skitkul. Dvs, hörlurar, handdukar, Zorros svans mm.
- Min sminkborste är en av hans favoritleksaker...
- Sticker han huvudet under täcket eller kudden tror han inte att han syns.
- Min skrivbordsstol och toastolen är favoritsittplatserna. Om jag sitter på skrivbordsstolen lägger han sig bakom mig...

Jag skulle kunna räkna upp en massa saker, men det har jag inte riktigt tid till nu. Så vi tar det sen :)

Kramar! Denice


Kommentarer
Postat av: Leia

Hallå!

Hur är det idag?

2009-10-13 @ 14:24:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0