Håloooor

Tjo alla!

Jag har inget att göra och lååångt till nästa lektion börjar, så jag bloggar. Skulle kunna glra läxa, men jag väljer detta :)

I morse gick jag och klassen på guidad tur i Domkyrkan i Lund istället för historielektion. Fick ungefär samma visning när jag var där med konfirmanderna i somras, men man slapp ju lektion så det var helt okej. Det var dock inte okej att jag brände min tunga tre gånger när jag drack teet jag köpte på vägen dit :(

Tillbaka på skolan fick vi reda på att naturlektionen var inställd, så då blev det typ en timmes håla tills matteprovet. Provet gick skitbra btw :) Bara det att nu har vi över en timmes håla igen innan svenskalektionen, som dessutom är helt onödig. Alltså har jag idag två 90minuterslektioner och går ändå till fem i tre. Dryg dag elr vad?

Sen blir det hem, te och mys :) Denna helgen har jag inget planerat, förutom småbarnen på söndag. Första på tre veckor :D

Nu sticker jag :)

Kramar! Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0