As the leaves change

Hejhej!
Nu knackar hösten på dörren,vilket också betyder mysiga kläder har jag kommit på,en fördel med hösten. Annars inte helt toppen,igår cyklade jag hem i blåst och regn,ish ish!
Försöker komma på anledningar till att vara lycklig som Denice idag.
Kanske att vi överraskade en tjej som fyllde år i klassen idag med tårta och ballonger och hon blev så glad och rörd. Det var underbart! Man blev rörd själv.

Fast jag har ändå inte haft en bra dag,har visserligen känt så upp och ner ett tag nu. Vet inte hur jag ska ta tag i det heller,det är så abskrakt och går inte att greppa.
Men så glad för Denice och I guess this is life,huh?

Imorgon slutar vi tidigt och eftersom vi måste jobba med grupparbetena stannar min grupp en timme efter skolan och gör klart det.
Är inte vi otroligt duktiga?
På onsdag ska jag besöka högstadieskolan,ska bli toppenskoj!
Kommer förmodligen fälla tårar av saknad,but still,den försvinner ju inte,kan gå dit lite när jag vill,haha,och man ser det nog annorlunda nu när man inte går där längre.

Åhh vad jag längtar nu,tänk att få träffa alla dom bästa lärarna igen!

Lyssnar på/känner igen mig i just nu:

Kram
Christina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0