Massa matte och en dramatisk gubbe

Hejhej!
Dagen kommer spenderas hemma, skönt. Jag är trött! Dunno why dock för jag har inte hittat på särskilt mkt,sov hyfsat tidigt igår och sov till nio typ.. Tror bara jag har nån slags inbyggd trötthet som inte försvinner.. hmm det är nog så.
Alltså,hemmadag. Ska hem till pappa idag. Måste göra en massa matteläxa,för vi gör så mycket på samma gång så ingen hinner göra det på lektionerna. Har massa ekvationer framför mig dårå,inget jag ser fram emot, fast ekvationer är väl egentligen nått av det bästa i matten för man kan alltid kolla ifall man har gjort fel,så det är logiskt liksom.
Sen måste jag leta en massa info om Shakespeare, har för mig att vi ska se eller läsa Romeo and Juliet på engelskan på tisdag,så jag får väl googla och skriva lite anteckningar om teatersnubben.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik,packa mina grejor till pappa och njuta av söndagen,för imorgon börjar vardagen igen!

Kram
Christina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0