Massa onödig viktig info om mitt liv idag och i helgen! Japp jag tycker om konstiga rubriker!

Hejhej!

Idag har jag varit hemma som sjukling med feber,förkylning och ont i hela kroppen :( Det känns inte jättebra! Men,efter lite alvedon så har febern sjunkit endel under dan vilket är skönt. Jag har feber kvar och förkylning kvar men det känns som febern kommer vara borta imorn iaf!
Förmodligen inte förkylningen eftersom när jag får förkylning så är det för att den ska hålla sig kvar,talar ut av erfarenhet.

Måste bara berätta en sak jag stör mig nått otroligt på. Jag öppnade MSN.se idag,där står nått om "Kan du dina Anna Anka-citat" eller nått sånt.
Jag kollar på framsidan på Kultur&Nöje delen av tidningen, på framsidan är vem-jo Anna Anka.
Jag läser en notis-Anna Anka. Jag kollar på en annan hemsida-Anna Anka.
Asså herregud? Vad är speciellt med denna kvinna förutom att hon har framställt sig som otroligt jobbig i treans "Svenska Hollywoodfruar" och gift sig med en känd sångare,Paul Anka?
Nej,stoppa tillbaka henne där hon kom från och låt oss glömma denna människa!

Okej... IDOL just nu. Heja Erik! Verkar som han sjunger sist idag,ser fram emot det,denna charmpojken var ju inget man stänger av heller, Rabih. Inte tänkt på honom innan,kom inte ens ihåg hans audition :S Ångrar att jag inte lagt märke till honom,han var ju toppen!
Så mina pengar går på Erik och Rabih ikväll!

Kommer vara hemma imorgon igen,suck...så sjukt drygt. Måste göra spanskläxa och biologiläxa,vilket jag inte ser fram emot men det är något jag måste sadly.
På fredag ska jag förmodligen gå till skolan,vill inte missa så mkt och jag saknar min klass nått så oerhört mkt! Det är nästan värt att gå upp så tidigt faktiskt,hihi!
Känns skönt att faktiskt vilja gå till skolan just nu,den känslan har jag inte haft innan!

Fredag kväll blir det en underbar tjejkväll med min fantastiska Louise,vi ska se Bring it on,den senaste som jag såg idag och råkade snyfta till en gång eller två (mer söt kärlek i denna än i de andra!). Vi ska kränga en massa och sen på lördag blir det shopping med henne,toppen!
Lördag eftermiddag/kväll blir hemmamys och bara ta det lugnt,recover lite mer från min förkylning förmodar jag. Fortsätta ha nässprayet i högsta hugg såkart!
Söndagen ska spenderas med Emii och Denice,speldag,mys och sleepover. Måndag är alla gymnasium i Lund lediga så vi ska dra till gamla högstadiet vi tre och sen in till Lund,fika och strosa i stan.
Helgen kommer alltså bli en långhelg och det älskar vi!

Reklam i IDOL nu,ska borsta tänderna,förbereda mig för Greys Anatomy ikväll,missa inte det!

Kramar
Christina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0