Denice är duktig!

Tjosan!

Christina och jag har ett konstigt förhållande. När jag är glad en dag är hon ledsen och när hon är glad är jag ledsen. Det är inte så bra, elr hur?

Jag känner mig superduktig! Jag har nämligen gjort all dagens läxa! Inte väntat till typ efter Idol och sen somnat jättesent. Stolt över mig, klapp på axeln :)
Är glad även idag, har fortfarande inte kommit på någon speciell anledning. Kanske för att vi fick sluta tidigare eller för att Melanie (datorn) har beslutat sig för att låta Youtube funka, eller för att jag har fixat gratis sms igen. Jag vet inte, jag tänker bara njuta av denna känslan tills den tar slut :)

Jag chockade alla i min klass på naturkunskapen genom att kunna den kemiska formeln för druvsocker. Men har man haft Arne i högstadiet är man pretty much forced to know stuff like that. Jag ska sooo dit när jag är ledig och skryta om hur bra det går i natur o matte. Fyyy vad kul det ska bli ;D

Till sist vill jag hylla Patric Swayze som avled i cancer inatt med en av mina favoritfilmscener, den klassiska slutscenen i Dirty Dancing.


Nobody puts Baby in a corner!

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag kan inte se den utan att gråta. (konstigt, ja) så jag tänker inte titta på den:)

2009-09-15 @ 19:07:42
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0