En söndag allt för planerad

Hejhej!
Känner dåligt samvete för mitt dåliga bloggande,ska försöka komma igång ordentligt igen! Ska försöka skaffa lite inspiration liksom!
Har inte bloggat sen i onsdags eller nått så kan ju alltid ge er en liten snabb update på vad som hänt mig i mitt (inte så) spännande liv.
I torsdags var det vanlig skoldag,kommer inte ens ihåg om jag gjorde något efter,jag var förmodligen aptrött som efter varje skoldag och tog mig hem som vanligt och hamnade nog framför tvn.
I fredags å andra sidan var det inte vanlig skoldag.

Katedralskolan har alltid en kick-off som tvåorna och treorna håller i där vi tävlar mot de andra ettorna i olika galna tävlingar. Samtidigt som alla ettor klätt ut sig efter ett gemensamt tema,vår klass var GEEKS och alla hade verkligen gått all the way,alla såg ut som riktiga töntar och hade inte en klass varit så skickliga med sina militärkostymer är jag säker på att vi vunnit,hihi!
Och vi hade också våran egna heja-ramsa.
Enligt mig var vi-PDP A bäst!

När vi gått igenom alla dessa konstiga tävlingar så var det dags för bad i fontänen i Statsparken med vattenkrig och foto på hela vår klass. (resultatet av detta kommer längre ner).
Kan säga att jag var inte torr nånstans när vi gick tillbaka till skolan för att byta om till våra vanliga kläder,och ingen annan heller för den delen.
När jag kom hem packade jag,bytade om och fixade till mig lite och drog till Emii dit Denice också kom. Tillsammans med Emiis lillasyster hade vi en myskväll med film och pizza och dans såklart till mucho great music!

Igår var jag och Denice,Emii och Mathilda på vår lilla bys höstmarknad och kollade på lite dans på torget och sen drog vi till LL Dance Studios ett-års jubileum eftersom jag dansat där. Det var jättekul med fler uppträdande-imponerande uppträdande!
Sen åkte vi in till Rix FM Festivalen på kvällen med några fler,bra musik-skönt att bara ha kul!
Sen sov Emii hos mig tills idag :)

Och nu-för att berätta meningen med rubriken.
Jag är idag tvungen att göra en massa spanska eftersom min lärare är lite ond... Och måste kika på matten eftersom jag har uppgifter att göra och har ett test på torsdag.
Bäst att jag läser litegrann på det alltså.
Som sagt-en allt för planerad söndag.


PDP A i fontänen,saknar tyvärr lite människor på bilden. Men ack så snygg bild. Jag står mellan killen i beiga byxor och öppen skjorta och tjejen i rosa skjorta med gröna shorts.

PDA A<3

Kramkram
Christina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0