Tänk om man var en katt!

Tjing!
Vet ni vad,här kommer ett sånt flummigt inlägg som man bara skriver när man är typ über-trött,en levande zombie typ. Okidoki...


Jag har två katter och speciellt idag tänkte jag,tänk om man var katt! Vad bra allt hade varit.

1) Man kan sova typ 18 timmar om dygnet och ändå ha möjligheten att sova mer

2) När man äter kan man göra det i princip när man vill

3) Man är oerhört lättroad

4) Du behöver aldrig kolla i spegeln-du vet redan att du är söt

5) Du behöver inte vara smart,oroa dig inte-ingen av din art är det!


Jag kan göra listan lång men orkar faktiskt inte skriva mer,med risk för att jag faktiskt somnar snart... Så det blir mer av att sitta i soffan nu!


Denice är i en stuga med Mathilda nu så det blir jag som står för bloggandet i helgen,det ska nog gå bra!


Tjingeling!/Christina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0