Sommar :D

Halloj :)

de senaste tre veckorna har jag varit ledare för konfirmander i den lilla hålan där jag bor. idag konfirmerades de o de var jätteduktiga o det var jättefint :) gruppen splittrades, precis när vi hade lärt känna varandra, vilket är lite synd. men detta innebär att jag nu verkligen har sommarlov o är helt ledig! skitskönt!
iofs är det bara i en vecka för sen börjar mitt sommarjobb som pågår i tre veckor. sen är det typ 2 och en halv vecka kvar innan skolan börjar. men den tid som jag är ledig ska jag leva. redan innan sommaren började hade jag o mina kompisar bestämt att detta skulle bli den bästa sommaren någonsin. hittills har den varit lite som en bergodalbana, men för det mesta har den varit underbar. jag ska vara med mina vänner så mkt jag kan och vi ska ha så kul som ngn människa kan ha!

eftersom christina sov hos mej igår natt och vi inte kunde somna fick jag 2,5 timmars sömn...jag har varit som en levande död hela dagen! jag somnade direkt när jag kom hem från konfirmationerna :P
imorgon måste jag vara utvilad, för då ska christina, jag och våra kompisar emelie(emii) o rebecca(bex) in till lund och mysa ;)

puss o kram skumbanan! Denice :D



mina konfirmander<3 tack för dessa veckorna, ni är underbara! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0