A Thousand Miles

Nej, inte Heat, Vanessa Carlton ofc! Jag fullkomligt älskar den låten. Det kanske inte säger så mycket eftersom jag älskar en massa låtar, men iaf...

Har typ precis kommit hem från en liten tur på stan med mamma. Jag hade tänkt köpa 2 treämnesblock, ett till språken och ett till historia, samhäll och natur. Smart elr hur?! Men det finns absolut ingenstans. 10-ämnes, 12-ämnes, 7-ämnes, 5-ämnes, men inte 3-ämnes. Varför? Jag köpte ett 10-ämnes på Bokia iaf. Det funkar ju. Bara det att jag får några flikar över :P

Innan mamma hämtade mig hade jag sånglektion med min underbara och älskade sånglärare. Dagens helt absurda idé var att jag ska sjunga "Somewere over the rainbow" i dov operaröst. Ja, just det. Det blir ju finare...
Hon har lite knasiga idéer mest helatiden, den människan :P

Vet inte om ni vill veta vad jag gjorde ihelgen, men jag berättar ändå :)
I fredags sov Emii och Christina hos mig och vi hade superdupermegajättemysigt som vanligt :D <3 Film och choklad i heeela min säng;)

På lördagen shoppade jag lite stuff med mamma på Centan och sen bar det in till Disa och Mathilda i Lund för att sen dra ut på Kulturnatten. Själva Kulturnatten var inget speciellt, där fanns inget. Det var de underbara människorna vi träffade som gjorde kvällen så lyckad :) Bland annat Tove (som flörtar på portugisiska) och Johan (aka That guy with a hat) Great :D

Morgonen efter vaknade jag, Mathilda och Disa skitförkylda. Efter att ha "ätit" frukost och typ fixat oss tog Mathilda och jag bussen till stationen och väntade i typ en timme pga att det tåget som skulle gå inte fanns, så vi fick ta ett annat ;) Sen gick vi till Rinnebäck, halvdöda som vi var. När småbarnsträningen var klar åkte vi hem.
Sen åkte jag och hälsade på min lilla Emil :) Väl hemma fastnade jag vid datorn, men när jag äntligen kom i säng somnade jag direkt.
Det känns som jag varit vaken hela helgen :P

Nu väntar både te och läxor på mig, så det är väl bäst att jag tar itu med dem.

Kramar! Denice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0