En fredag i September

Go eftermiddag på er!
Vet att mitt förra inlägg var otroligt seriöst och sorry för d ;D Måste bara säga till er som sett på videosarna,kanske inte alla tre men av dom,att jag tycker alla borde dela hans livsglädje! Något jag gjort idag. Har varit asglad typ hela dan,hihi!
Dock skittrött när jag vaknade vilket inte är en surprise eftersom min klocka är ond och ringer tills jag vill döda den...vilket är lite the point visserligen.

Idag satte jag igång radion när jag kom hem och jag blev så sjukligt överraskad,dom spelade White Christmas, ehm det är September,haha!
Men gud vad jag började längta nu,vilket inte är bra,hihi!  Det händer ju så mkt bra nu innan julen,men jag kunde inte hjälpa att känna otroligt längtan efter att kika under granen och se massa julklappar,att dricka te och mysa i soffan och vänta på den 24:de.

Jaja Christina,inte gå ahead of time nu... ska bara mysa ikväll.
Imorn blir det Lund med min bro och sen kalas på kvällen  :)

Kram
Christina<3

PS: HAR JU INTE NÄMNT ATT OLA SVENSSON FRÅN IDOL VAR PÅ MIN SKOLA-KATEDRALSKOLAN I ONSDAGS OCH SKULLE VÄRVA KILLAR TILL SIN KÖR I KÖRSLAGET. OLA SJÄLV GICK PÅ DENNA SKOLAN SÅ FÖRMODLIGEN DÄRFÖR.
BILDEN ÄR TAGEN FRÅN MATSALEN DÄR HAN VAR :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0