All good things come to an end

Liksom Christina hade jag jättekul inatt och jag måste instämma, det var lätt den bästa gången :) Det är väl så, det bästa till sist. Samma som när vi gjorde spexet i skolan i juni, alla tyckte att det var det bästa som hänt på hela högstadietiden. Men precis som nu slutade det när det var som roligast. That's life folks :)

Jag har inget planerat för dagen, vilket känns lite jobbigt, eftersom vi bara har några få lediga dagar kvar och det känns som man måste utnyttja varje sekund. Men jag tror inte att jag har missat något i sommar. Inget som skulle gjorts men som inte blev gjort. Ingenstans jag skulle åkt som jag inte åkte. Denna sommaren har varit en av de bästa för mig faktiskt. Visst, jag skulle kanske varit på stranden mer, men vafan, orka bry sig om brännan ;)

Jag har haft jättekul denna sommaren och den har förberett mig ganska bra för gymnasiet. Innan sommaren var jag helt förstörd, jag hade gett upp hoppet om att få en kul gymnasiepeiod. Jag var övertygad om att de skulle bli de tre värsta åren i mitt liv. Min uppfattning har ändrats lite. Jag har fortfarande inga speciellt höga förväntningar, men jag får helt enkelt se vad som händer. Det är ju jag som bestämmer hur det blir, egentligen. Vem vet vilka människor jag träffar och vad jag får uppleva?

Jag ser på det här med gymnasiet lite som jag ser på livet, ingen vet vad som ska hända, man kan inte vara beredd på vad som ska komma. Ibland måste man bara flyta med och se vart man hamnar :)

Kramar! Denice


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt bra skrivit, stämde perfekt! (=

2009-08-14 @ 15:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0