Chokladpudding!

Tjolahopp!

Sitter med mamma och Peter inne hos grannfamiljen,som har världens sötaste två-åring som just nu har bestämt sig för att mysa ner sig i soffan,med en film och lite välling-tänk om man bara kunde göra så varje dag...Eller nee nu får jag erkänna,jag gör så väldigt ofta-INTE VÄLLING men te och en film eller tvn...MYS!

Fick låna grannarnas underbara laptop för att sitta vid MSN och skriva ett inlägg och så och nu väntar vi på chokladpudding som står och blir klar i kylen,det är mums kan jag säga er...!

Berättade ju att det blev Denice imorgonkväll med Emii och vi ska mysa.Men Emii kommer inte dit förrän hon är klar på en släktträff.Vi ska kolla på film och sen ha sleepover så det blir väl massa Deep-snack som vi alltid har,snacka om alla pojkarna till exempel.

Och btw,om 13 dagar sätter jag första kliven på Katedralskolan i Lund! iiih pirrigt!

Kramikram!
Christina<3

Lyssnar på:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0