Endast för kvällen

Tjena!

Lördag 1 augusti....Gosh vad tiden går fort! Tänk att om 19 dagar sätter man första kliven in på en ny skola och börjar gymnasiet, panik!

Iaf,i torsdags kväll/natt var det Deep med flickorna,tack för kvällen tjejer!

Jag,Denice,Disa och Mathilda samlades hemma hos Emii och gjorde oss i ordning,5 flickor på en spegel funkar faktiskt, vem har sagt att tjejer inte kan samarbeta?

Kvällen blev fantastisk,even better än förra Deep måste jag säga,lite segt i början kanske men när folks började komma dit blev det faktiskt riktigt skoj. Och uttrycket "Endast för kvällen" är faktiskt väldigt bra för fyfan vad kul man kan ha när man inte tänker på morgondagen.

Jag tror att det var väldigt bra att klockan slog 02.30 och att jag inte hade min mobil själv för det hade inte varit bra... Måste säga att vissa pojkar är toxic....

Men som sagt-Endast för kvällen...



Mer shake snart igen tjejer!

Kram
Christina!

Kan inte sluta lyssna på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0