Jag bör sova nu men istället hamnade jag här

Jag borde verkligen sova,eftersom jag var hemma typ tre igårnatt från Deep. Men jag vaknade halv elva- och var pigg. Nu å andra sidan har jag börjat bli trött igen,tyvärr inte trött nog för att sova.

Deep var amazing. Lätt bästa hitills,inte för att jag verkade uppfatta särskilt mycket av kvällen, vilket inte gör nått om jag tänker på min kväll,ler bara av tanken faktiskt. Jag insåg hur mycket jag missat efter det obligatoriska Deep-samtalet i bilen hem men jag hade en fantastisk kväll iallafall, skulle inte byta ut den mot något!!!
Som jag sa-den mest perfekta nånsin.
 
Gud tänk om man kunde säga "Fan detta gör vi om nästa vecka!" men nästa vecka börjar jag och många fler av årets gymnasieelever skolan,i en helt ny skola med nytt folk och massa nya platser osv.

Jag är förmodligen mer skräckslagen än någonsin förut och har absolut ingen aning hur jag 1) Ska hitta till Katte och
2)Hitta inne på Katte. Jag är väldigt osäker på detta faktiskt.

Men det gäller väl att traska in,vara sig själv och hoppas att allt blir bra. Kanske ska leva efter Denice filosofi-om man föreställer sig det värsta kan det ju faktiskt bara bli bättre!

Kram
Christina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0