Rubrik

Hejhej!
Som ni ser har jag brist på rubriker igen,men so what,det får va så..

Hoppas allt är bra med er,kul att vi har så många läsare,det är skojigt. Själv är det bra nu iaf,igårkväll mådde jag rätt dåligt,kräktes och blää... iaf,det är bra nu iaf. Håll tummarna på att Emii och Denice inte smittades eftersom de spenderade lördag kväll-natt här...

Men vi hade iaf kul,kollade på film och krängde popcorn och drack te och myste,som våra vanliga kvällar då ja... Saknar dock Rebecca som just nu är i Dalarna,hon borde komma hem nu tycker jag!

Idag blir det shopping med lilla mamma,måste ha lite nödvändigheter osv... Ska ju rensa ur garderoben nån dag eftersom den är full av stuff som absolut inte passar eller som jag aldrig har på mig,men jag kommer förmodligen inte göra detta på en väldigt lång tid eftersom jag har svårt att påbörja saker.

Men men...ni får ha det toppen!

Kram
Christina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0