Sovmorgon :)

Snart ska jag cykla till stationen och sen ta tåget till Lund. Vår klass är indelad i två labbgrupper, en på måndagen och en på tisdagen. Eftersom jag är i måndagsgruppen har jag haft sovmorgon idag. Det gillar vi :D

Jag börjar med engelska. Det kan bli intressant. Engelska är mitt favortiämne så man hoppas ju på en bra lärare. De andra lärarna är bra, så engelskan blir nog inte så mkt värre.

Efter skolan ska jag göra ngt med Emii o Christina, vet inte riktigt vad. Så jag får vänta på dem. Tycker jättesynd om dem! De går till typ fem flera dagar i veckan! Jag får nästan skuldkänslor för att jag slutar senast kvart över 3!

Nä, nu får jag sticka.

Kramar! Denice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0